برای پ

اشک رازیست، لبخند رازیست، عشق رازیست؛ اشک آن شب لبخند عشقم بود

برای پ

اشک رازیست، لبخند رازیست، عشق رازیست؛ اشک آن شب لبخند عشقم بود

میل و تمنا همه تو

جمعه, ۲۲ آذر ۱۳۹۸، ۰۵:۵۱ ب.ظ

پیوسته میگی جداشیم بهتره و ازم میخوای که همدستت هم بشم. ازت میپرسم چرا و چند دلیل منطقی و احساسی میاری. آخر دست هم میگی برو دنبال زندگیت و اگه جدا بشیم ضربه کمتر میخوریم. من که میدونم به خاطر من میخوای تن به این جدایی بدی، اما خیال کردی، من راحت به دستت نیوردم که راحت از دستت بدم. میخوام تا ابد و تا همیشه کنارت باشم؛ با هر شرایطی و با هر محدودیتی. میخوام اینقدر واست خوب باشم که همیشه بهم تکیه بدی، میخوام بدونی من همیشه کنارتم. میخوام بدونی تا ابد بی نهایت دوستت دارم. میخوام بدونی تو همه زندگیم هستی، میل و تمنا همه تو. و خودت میدونی عشق و علاقمون خیلی عمیقه و بالاتر از هر چیزیست. پس نترس مهربونم...

  • مارمولک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی